vrijdag 1 februari 2013

Oudere milf opzoek naar sex


Dag heren, Ik ben een geile milf die opzoek is naar sex en plezier. Ik ben een hele normale huisvrouw die parttime op een kantoor werkt. Wat ik zoek is puur sex met een man. Ik wil weer eens stevig genomen worden zonder terughoudendheid. Het is zo dat ik op het moment nogal relatie problemen heb, dit is al zo’n 6maanden gaande, en we hebben het dus ook al zo lang niet meer gedaan. Ik baal hier zelf ontzettend van, maar hij blijkt er niet zo mee te zitten.

Dit is eigenlijk de voornaamste reden dat ik opzoek ga naar een one night stand, of een eenmalige sex afspraak. Kijk als het echt klikt wil ik dit best op vakere basis in plannen hoor. Dat lijkt mij juist super spannend!

2 opmerkingen:

  1. Je kunt hier alle vragen stellen die je maar wilt hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerlijk gezegt wil ik met jou een sexdate.
      ik ben zelf vrijgezel en niet van steen,
      wil dan ook graag in kontakt met je komen.

      Verwijderen